Bezpłatne wyzwanie
Poznaj klucz do pozyskiwania lawiny klientów w 2024
Lead magnet – najważniejszy krok na ścieżce sprzedażowej produktów cyfrowych
8-10.01.2024
(poniedziałek – środa)
Zarezerwuj te 3 dni na rozwój Twojego biznesu i stwórz plan na swój idealny magnes na klientów.
Jesteś freelancerką? A może prowadzisz własny biznes, ale opiera się on głównie o usługi 1:1?
Wiesz, że oferując produkty onlinowe, możesz pomóc większej liczbie klientów, wtedy gdy Ty spędzasz czas z bliskimi, jesteś na wakacjach lub po prostu śpisz?
I pewnie myślisz, brzmi pięknie, ale…
Nie wiesz, jak zaplanować swoje produkty online…
Nie wiesz, jak przyciągnąć do siebie klientów, którzy realnie potrzebują Twojej pomocy i chcą za nią zapłacić…
Nie wiesz, jak zrobić graficznie magnes na idealnego klienta, jak go przekazać, ani jakie kroki są koniecznie, byś nie straciła klienta…
Może jesteś jak Marcelina. Tworzysz strony www, sklepy i newslettery dla swoich klientów, ale… Twój czas jest ograniczony i nie możesz przyjąć wszystkich zleceń i albo klientka czeka na termin u Ciebie, albo idzie do kogoś innego… A to mogła być taka świetna współpraca!
Każdego dnia lawirujesz między pracą a domowymi obowiązkami, a Twoje dochody, choć na zadowalającym poziomie, nie pozwalają na ekskluzywne wakacje, na które i tak byś nie miała czasu…
A może bliżej Ci do Anny, copywriterki, której misją jest by kobiety, miały takie teksty na swoich stronach www, że od razu przyciągają kolejnych i kolejnych klientów. Tylko jak pomóc tylu kobietom, które mnie potrzebują? Anna przemyca na swoich social mediach darmowe porady, odpisuje na wiadomości z prośbą o podpowiedź, ale robi to kosztem swojego czasu wolnego i zamiast odpocząć, narasta jej frustracja i bezsilność…
Wiesz co je łączy? Obie mogą oferować produkty cyfrowe swoim klientom, które pomogą spełnić ich potrzeby. Oczywiście nie wszystkich. Są klienci, którzy potrzebują nas 1:1, ale są i tacy, którzy potrzebują od nas mniej, ale będą zaopiekowani.
Dlatego organizuję dla Ciebie to wyzwanie. Byś zobaczyła tę inną perspektywę.
Dołącz do wyzwania i zaplanuj działania, dzięki którym zbudujesz drugą nogę biznesową opartą o produkty cyfrowe, tak byś cieszyła się wolnością finansową i przestała wymieniać czas na pieniądze – to pozwoli Ci poświęcić go na te rzeczy, które są dla Ciebie najważnejsze – rodzina, podróże, pasje, życie slow, a nawet (tutaj wstaw to, o czym pomyślałaś 😉 )
Wyzwanie rozpocznie się za:
Podczas 3 dni wyzwania dowiesz się:
Jak wygląda lejek sprzedażowy oparty o lead magnet (magnes na klienta)
Dlaczego swoje działania powinnaś zacząć od ustalenia grupy docelowej (bez względu na branżę i ofertę)
Jakie działania w swoich social mediach warto zaplanować
Jakie komunikaty kierować do Twoich odbiorców
Jaką rolę odgrywa newsletter i jak najlepiej go wykorzystać, do budowania relacji z Twoimi klientami
Dlaczego ważna jest oprawa graficzna również darmowych produktów
W ramach warsztatów przygotowałam dla Ciebie 3 dni live’ów oraz webinar, podczas którego podsumujemy zdobytą wiedzę, powiem Ci więcej o oprawie graficznej Lead Magnetu, oraz zaproszę na warsztaty, podczas których pod moim okiem stworzysz swój własny wabik na klienta.
Na każdym live podam Ci fragment hasła, za którego odgadnięcie otrzymasz checklistę z rozpisanymi wszystkimi krokami, o których powiemy, z ekspertkami podczas wyzwania.
HARMONOGRAM WYZWANIA
Dzień 1
– 08.01.2024 godzina 11:00 (Instagram)
Co to jest Lead Magnet, jak na nim zarabiać, mimo że jest darmowy? Jaką rolę pełni tu grupa docelowa?
Dzień 2
– 09.01.2024 godzina 9:00 (Instagram)
Jak pisać by odbiorcy zapragnęli naszego Lead Magnetu
– 09.01.2024 godzina 11:00 (Instagram)
Strategia Social Mediów, a Lead Magnet
Dzień 3
– 10.01.2023 godzina 11:00 (Instagram)
Newsletter jako ważny element lejka sprzedażowego opartego o Lead Magnet
– 10.01.2024 godzina 20:00 (YouTube)
Webinar „Jak stworzyć atrakcyjny Lead Magnet w Canvie oraz o jakich krokach musisz pamiętać”
Live’y odbędą się na Instagramie na moim fanpage @paulina_rybka
Każdy live potrwa około 30 minut. Oprócz przypomnienia dostaniesz również na maila zadanie do wykonania! Dzięki zadaniom zapiszesz swoje pomysły i łatwiej będzie zaplanować Ci wprowadzenie produktów cyfrowych do Twojego biznesu.
Webinar odbędzie się na YouTube i będzie dostępny tylko dla zapisanych osób! Tak samo jak prezent w postaci checklisty za odgadnięcie hasła (jego fragmenty będę Ci przekazywać na każdym spotkaniu, a ostatnie litery poznasz na webinarze)
Ekspertki, które podzielą się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem podczas wyzwania:
Paulina Rybka – graficzka, organizatorka wyzwania
Specjalizuje się w tworzeniu dla swoich klientek atrakcyjnych i wyróżniających notatek wizualnych, e-booków, workbooków oraz lead magnetów. Jej praca jest jej pasją, bo jako kreatywna dusza uwielbia tworzyć. Zamienianie suchego tekstu w atrakcyjne w odbiorze grafiki, to dla niej prawdziwa frajda.
Jej misją jest pomagać innym kobietom wyróżnić się w świecie online w zgodzie ze sobą, dzięki spójnym materiałom graficznym.
W biznesie stawia na relacje z drugą osobą.
Pracuje w Canvie od ponad 5 lat, a przez ostatnie 1,5 roku opracowała ponad 30 e-booków, workbooków i lead magnetów dla swoich klientek.
Pragnie pokazać innym kobietom, że poza usługami 1:1 mogą przy użyciu lead magnetu pozyskiwać klientów na produkty cyfrowe – by zyskały wolność finansową i czasową i by mogły pomóc większej liczbie osób.
Czy to wyzwanie jest dla Ciebie?
Tak, jeżeli:
- Oferujesz usługi 1:1, ale chcesz pomóc większej liczbie klientów,
- Marzysz o tym, by przestać wymieniać godziny na pieniądze i zarabiać, nwet jeśli w danej chwili nie wykonujesz usługi
- Masz już produkty cyfrowe, ale nie trafiasz do idealnych klientów, a Twoja sprzedaż jest niska
- Chcesz zyskać niezależność finansową i odzyskać czas na to co dla Ciebie ważne
Nie, jeżeli:
- Nie chcesz zmieniać swojej sytuacji
- Masz produkty online i ich sprzedaż Cię satysfakconuje
- Nie chcesz oferować bezpłatnych Lead Magnetów (magnesów na klienta), które będą kierować do sprzedaży
Zapisz się na wyzwanie "Poznaj klucz do pozyskiwania lawiny klientów w 2024"
Został tylko jeden krok do zapisu na wyzwanie
Wejdź na swoją skrzynkę pocztową, odszukaj wiadomość wybraną przeze mnie i potwierdź zapis na newsletter.
Czasami wiadomości lubią "zabłądzić", dlatego sprawdź również folder Spam bądź Oferty.
Wskakuj do swojej skrzynki:
Gmail Onet.pl Interia.pl Wp.pl o2.pl
Administratorem danych osobowych jest: Paulina Rybka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Paulina Rybka, NIP 873 319 64 11, REGON: 123006964.